AZ-COM

Serwis komputerowy u Klienta

W naszym portfolio oferujemy kompleksową obsługę firm, analizę i pełne doradztwo w temacie modernizacji, serwisu, zakupu sprzętu IT. Świadczymy również opiękę posprzedażową i pogwarancyjną. Całość usług dostępna jest w naszej placówce handlowej.

Jakość to domena naszych usług IT. Każdą współpracę z nową firmą zaczynamy od analizy potrzeb i audytu początkowego. Umowy zawsze realizujemy terminowo i według wewnętrznych standardów wypracowanych przez lata naszej pracy. Wspieramy również obsługiwane przez nas firmy w zakresie doradztwa, szkoleń jak i w zakupie zaawansowanych urządzeń IT.

Dojeżdzamy do klienta na terenie Dąbrowy Górniczej bezpłatnie. Oferujemy duży wachlarz usług dotyczący szero pojętego oprogramowania, konfiguracji, podłączania urządzeń wraz z przygotowaniem ich do pracy.

Bezpieczeństwo danych

Wdrażamy jedynie sprawdzone rozwiązania, które zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa Twoich danych. Jeśli ich nienaruszalność może być zagrożona poprzez niewłaściwe działanie komputerów – proponujemy przeniesienie zasobów do profesjonalnej jednostki.

Kompleksowa obsługa

Doradztwo z zakresu funkcjonowania systemów IT prowadzimy kompleksowo. Posiadamy zróżnicowane kompetencje, specjalistyczne kwalifikacje i certyfikaty indywidualne, zapewniające obsługę w pełnym spektrum.

Dajemy państwu możliwość wyboru najlepszych rozwiązań informatycznych przy zachowaniu optymalnego stosunku jakości do ceny, bez ponoszenia kosztów związanych z zatrudnieniem informatyka, jego szkoleniami oraz należnymi świadczeniami.

Oferujemy również pomoc zdalną oraz telefoniczną.

 

kasy.jpg

Rozpoczynasz przygodę z biznesem i nie wiesz jaką kasę lub drukarkę fiskalną wybrać? A może prowadzisz swój sklep, ale nie masz czasu na znalezienie najlepszej wagi elektronicznej?

Dobrze trafiłeś! W Azcom dobierzemy dla Ciebie niezawodne urządzenia fiskalne i sprzęt dzięki któremu usprawnisz pracę i podniesiesz efektywność działań w punkcie sprzedaży. Klientom z branży handlowej i usługowej proponujemy szeroki wybór starannie zaprojektowanych, skonstruowanych i wyprodukowanych urządzeń. W naszej ofercie znajdziesz małe i duże kasy fiskalne, w pełni mobilne drukarki fiskalne oraz wagi elektroniczne w kilku wariantach. Pozwalają one oszczędzać czas przedsiębiorców i optymalizować ich działania.

Nasi wyszkoleni serwisanci poprowadzą Cię we wdrożeniu nowych standardów do Twojej firmy od samego momentu wyboru urządzenia. Oferujemy również możliwość przedłużenia gwarancji na pamięć fiskalną do 5 lat przy pomocy okresowych, corocznych przeglądów urządzeń fiskalnych Elzab.

 

Mamy przyjemność poinformować, że produkty Elzab sprzedawane przez nas można zakupić poprzez serwis Allegro. Kliknij w logo, by przejść do listy naszych aukcji.

Allegro/pobrane.png

 

Naglowki/kasyonline.jpg
 
Kiedy i jak będą funkcjonowały kasy online? 

Kasy online będą mogły być używane dopiero po 1 stycznia 2018.

Kasa fiskalna będzie dalej posiadała sprzętowe zabezpieczenie danych, oparte na pamięci fiskalnej i pamięci paragonów (tzw. pamięci chronionej), natomiast nie będzie obowiązkowe stosowanie kopii elektronicznej.
Kasa będzie drukowała papierowe paragony, emitując jednocześnie dokument elektroniczny. 
E-paragony będą dostępne dla wszystkich kupujących, również tych płacących gotówką, po wprowadzeniu specjalnego kodu nabywcy.
Kasa będzie przypisana do podatnika, a jego dane zapisane w module fiskalnym.
Kasa onlinowa będzie kontaktowała się z centralnym serwerem. 
Na etapie uruchomienia kasy (fiskalizacji) przekaże do repozytorium dane o sobie i właścicielu kasy, zwrotnie otrzymując przydzielony numer ewidencyjny. 
W trakcie eksploatacji kasa będzie przekazywać dane o sprzedaży.
Każda kasa będzie współpracowała z terminalem płatniczym.

Kupując teraz urządzenie fiskalne online ready, otrzymujesz zapewnienie dostosowania jego funkcjonalności do nowych wymogów w dowolnym, wybranym przez Ciebie momencie. 
Szczegóły na www.onlineready.pl
 
 
 Naglowki/polecaneprod.jpg

 

ELZAB K10+ 3K

 

 Kasy/K10/k10000000416.1_l.jpgKasy/K10/k10000000416.3_l.jpgKasy/K10/k10000000416_l.jpg

 

DOTYKOWA

Pierwsza na polskim rynku kasa fiskalna z dotykową klawiaturą kontekstową zapewniającą intuicyjną obsługę. 
Nowoczesna i uniwersalna, dedykowana zarówno dla segmentu usług jak i niewielkich placówek handlowych. 
Przetestowana w skrajnych warunkach atmosferycznych, w zimie można ją obsługiwać w rękawiczkach. Posiada wymienną baterię o dużej pojemności, która pozwala na pracę w terenie (przy naładowanym akumulatorze ok 5 godz.). Wyposażona w elektroniczną kopię paragonów, która wystarcza na 5 lat codziennej pracy. 
Umożliwia instalację modułu komunikacyjnego (opcja, wersje Bluetooth/ WiFi lub GPRS), do bezprzewodowej komunikacji z urządzeniami zewnętrznymi.

Warte podkreślenia

  • dotykowa klawiatura - dostosowuje się do kontekstu pracy kasjera (intuicyjne rozwiązania znane z telefonów komórkowych)
  • wyposażona w smycz - łatwa do przenoszenia
  • tryb usług czasowych do wykorzystania w parkach rozrywki, kręgielniach, wypożyczalniach, na parkingach (homologacja 2016)
  • wiele sposobów połączenia z komputerem (USB, opcja WiFi, Bluetooth)
  • współpraca z czytnikiem kodów kreskowych i szufladą kasową

Mini E 3k

Kasy/MiniE/t51000000003_l.jpgKasy/MiniE/t50000000003_l.jpgKasy/MiniE/t51000000003.1_l.jpg

POPULARNA

ELZAB Mini E to mała i prosta w obsłudze kasa z kopią elektroniczną paragonów na karcie pamięci microSD. 
Idealna dla małych placówek handlowych i usługowych. 
Małe wymiary i waga oraz dodatkowe wyposażenie sprawiają, że może być użytkowana jako kasa stacjonarna, a dzięki wydajnemu akumulatorowi Li-Ion sprawdzi się również w pracy mobilnej.

Warte podkreślenia

  • pyłoszczelna klawiatura - idealnie sprawdza się w trudnych warunkach eksploatacji (odporna na kurz i zachlapania)
  • współpraca z czytnikiem kodów kreskowych
  • interfejs do podłączenia terminala kart płatniczych, modemu (wymaga zakupu dodatkowych akcesoriów)
  • dostęp do platformy usługowej M/platform
  • możliwość wprowadzenia NIPu nabywcy na paragonie
 

Jota E 12k

Kasy/Jota2E/jotae2.jpgKasy/Jota2E/m22000000103_l.jpgKasy/Jota2E/jotae.jpg

 

PRAKTYCZNA

Kasa ELZAB Jota E 12 tys. PLU jest kasą z elektroniczną kopią paragonów o bogatej funkcjonalności. Jest to kasa dedykowana dla mniejszych sklepów spożywczych, sklepów mięsnych, cukierni, piekarni, małej gastronomii, szczególnie tam, gdzie możliwa jest praca w sieci LAN/WAN. Posiada podtrzymanie akumulatorowe, może również pracować zasilana z gniazdka zapalniczki samochodowej. Umożliwia podłączenia terminala kart płatniczych z obsługą sprzedaży i wypłaty gotówki dla klienta (cashback).

Warte podkreślenia

  • długa nazwa towaru (34 znaki)
  • NIP nabywcy drukowany na paragonie
  • obsługa systemu lojalnościowego opartego na kodach kreskowych
  • możliwość udzielania rabatów automatycznych
  • obsługa kart rabatowych

 Delta Max E 40K

 

Kasy/DeltaMaxE40k/s60000000003.1_l.jpgKasy/DeltaMaxE40k/s60000000003_l.jpgKasy/DeltaMaxE40k/s60000000003.2_l.jpg

SYSTEMOWA Z KOPIĄ ELEKTRONICZNĄ

Kasa ELZAB Delta Max E to wysoka jakość wykonania i bogata funkcjonalność programu sprzedaży. Elektroniczna kopia paragonów oraz liczne rozwiązania usprawniające pracę na kasie, wśród których warto wspomnieć o rozbudowanej obsłudze promocji (rabaty procentowe i kwotowe, na pozycję i na paragon), zaawansowanej współpracy z wagami i wago-skanerami oraz terminalami kart płatniczych (usługa cashback) czy obsłudze do 8 walut dedykują to urządzenie do dużych placówek handlowych.

Warte podkreślenia

  • zarządzanie danymi na kasach lokalne i zdalne (modem, sieć LAN/WAN)
  • bezpośrednia, bezkolizyjna współpraca z dwiema wagami
  • podręczna lista towarów usprawniająca sprzedaż najczęściej wybieranych artykułów
  • możliwość podłączenia dodatkowego wolnostojącego wyświetlacza klienta

Zeta

Kasy/Zeta/b10000000004.3_l.jpgKasy/Zeta/b10000000004_l (1).jpg

 

KOMPAKTOWA

Drukarka fiskalna ELZAB Zeta to drukarka z elektronicznym zapisem kopii paragonów. Dedykowana jest do małych i średnich punktów sprzedaży. Ze względu na niewielkie rozmiary jest idealnym rozwiązaniem dla kiosków i niewielkich stoisk, gdzie lada ma ograniczoną powierzchnię. Do drukarki można podłączyć dodatkowy wyświetlacz (wymaga oddzielnego zakupu). Podłączenie zewnętrznego wyświetlacza na słupku umożliwia swobodną aranżację stanowiska sprzedaży oraz lepszą czytelność treści dedykowanych klientowi. Drukarka posiada funkcje informujące użytkownika o konieczności wykonania raportu dobowego oraz raportu miesięcznego za miesiąc poprzedni. 

Warte podkreślenia

  • w standardzie wydruk FV
  • nagłówek paragonu graficzny i tekstowy
  • wydruk kodów C128 oraz QR na paragonie
  • przy zakupie dodatkowej licencji możliwość komunikacji równocześnie z dwoma portami sprzedaży RS232 i USB

Mera+ TE FV

Kasy/Mera/da7000000104_l.jpgKasy/Mera/da7000000104.1_l.jpgKasy/Mera/da7000000101234.1_l.jpg

MULTIINTERFEJSOWA

Wysokiej klasy szybka i wytrzymała drukarka fiskalna o pojemności bazy towarowej 500 000 PLU, z elektroniczną kopią paragonów oraz automatycznym obcinaczem papieru w standardzie. 
Idealna do punktów o dużym natężeniu ruchu. 
Podłączana do komputera za pośrednictwem USB, LAN lub RS232. Złącza wyprowadzone od spodu obudowy zapewniają estetykę instalacji.

Warte podkreślenia

  • kolorowy wyświetlacz TFT 4,3” o regulowanym położeniu, z możliwością wyświetlania do ośmiu grafik (logo apteki, reklamy), komunikatów lub aktualnej daty i godziny
  • możliwość podłączenia dodatkowego, wolnostojącego wyświetlacza
  • wydruk faktur VAT
  • grafika w nagłówku, stopce i treści wydruków

Promocje cenowe

Naszą misją jest zapewnienie niepowtarzalnej jakości w stosunku do ceny oferowanych usług oraz sferze sprzedaży włącznie z serwisem urządzeń fiskalnych Elzab. W związku z tym, oferujemy bardzo korzystne upusty dla nowych klientów na zakup zarówno urządzeń, jak i usług.

 

Więcej informacji oraz pełen katalog produktów Elzab uzyskasz na stronie www.elzab.pl

 

 

Insert/insert_najlepsze_programy_dla_firm.png

Insert/insert_header.jpg

 

Planujesz wystartować z nową firmą na rynku? A może już dawno na nim istniejesz, ale potrzebujesz pomocy w zakresie doboru oprogramowania sprzedażowego i magazynowego?

 

InsERT S.A. jest krajowym liderem (pod względem liczby sprzedanych licencji) wśród producentów oprogramowania komputerowego dla małych i średnich firm. Od początku działalności sprzedano ponad 600 tys. licencji, wspierając swoimi systemami ponad 360 tys. przedsiębiorstw. Pojedyncza licencja do programów umożliwia jednoczesną pracę na wielu stanowiskach, co oznacza, że codziennie na systemach Insertu pracuje kilkaset tysięcy użytkowników.

 
Insert/insert_1.PNG
 
 

Specjalizujemy się sprzedażą oprogramowania przyjaznego dla użytkowników i staramy się, aby spełniały one ich oczekiwania, były intuicyjne i proste w obsłudze, a jednocześnie zawierały wszelkie funkcje, jakich wymaga się od systemów sprzedaży, księgowych, finansowych czy kadrowo-płacowych. Nasze programy są skierowane do menedżerów, kadrowych, samodzielnych księgowych, biur rachunkowych, właścicieli sklepów, hurtowni, sieci handlowych, firm produkcyjnych z własną siecią sprzedaży i wielu innych użytkowników.

Produkty Insertu, tworzone przez zespół kilkudziesięciu doświadczonych programistów, są cenione za:

  • intuicyjność i prostotę obsługi;
  • bogatą funkcjonalność;
  • niezawodność;
  • fachową opiekę przed- i posprzedażną ze strony dystrybutorów i dyplomowanych serwisantów;
  • profesjonalne porady konsultantów w ramach ogólnej i specjalistycznej pomocy technicznej;
  • bieżące aktualizacje uwzględniające zmiany prawne i sugestie użytkowników;
  • wysoką jakość, a jednocześnie przystępną cenę.

Wysoką jakość tworzonych przez nas programów potwierdzają również liczne nagrody, wyróżnienia i certyfikaty. Oprogramowanie InsERT jest nie tylko najczęściej wybierane przez polskich przedsiębiorców. Na mocy decyzji MEN stało się również standardem nauczania w szkołach średnich o profilu ekonomicznym.

 

Insert/strategia.jpg

 

Naglowki/strategia.jpg

Zarządzanie przedsiębiorstwem to sztuka wymagająca nie tylko odpowiedniej wiedzy, ale i narzędzi. Obecny rynek oprogramowania oferuje tak wiele systemów ułatwiających prowadzenie firmy, że niejednemu przedsiębiorcy trudno jest podjąć decyzję o wyborze najlepszego programu. Chociaż intuicyjnie wie, jakie funkcje odpowiedni system powinien spełniać, nie zawsze ma gwarancję, że zakupiony program sprawdzi się w jego firmie.

InsERT S.A., lider na rynku systemów wspomagających zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami, oferuje sprawdzone, nowoczesne i skuteczne rozwiązania. Są wśród nich programy wspomagające sprzedaż, produkcję, usprawniające pracę działów księgowych, finansowych i kadrowo-płacowych, pozwalające analizować kondycję przedsiębiorstwa. Wszystkie systemy tworzone są w taki sposób, aby były proste i intuicyjne w uruchamianiu, wdrażaniu i obsłudze. Programy Insertu są dostosowane do zmieniających się wymogów prawno-gospodarczych.

Dzięki uniwersalności naszych systemów może z nich korzystać szerokie grono użytkowników. Decydując się na kupno programu, przedsiębiorcy mogą skorzystać z proponowanych przez InsERT rozwiązań, aby w łatwy sposób dostosować system do własnych potrzeb i przyzwyczajeń.

Oprócz tworzenia innowacyjnych systemów informatycznych InsERT zapewnia także profesjonalne wsparcie dla użytkowników swoich programów.

Z uwagą słuchamy także opinii naszych klientów. Ich sugestie i propozycje zmian są podstawą do ciągłego udoskonalania naszych produktów.

 

Naglowki/subiektnexoczygt.jpg

 

Insert/insert_2.PNG

 

Insert/nexo_naglowek.jpg

  • nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu
  • bogata funkcjonalność, dzięki której obsłużyć można każdy obszar działalności
  • wygoda i efektywność pracy
  • przejrzysty interfejs i intuicyjna obsługa (wyszukiwarka, mnemoniki, kontrola i weryfikacja danych, zakładki, elastyczny widok)
  • praca zdalna/oddziałowa w ramach licencji podstawowej
  • wygodna praca z kilkoma programami linii nexo jednocześnie
  • specjalne funkcje w ramach e-Abonamentu (zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych, wymiana danych online, bankowość online z wybranymi bankami)
  • automatyczna aktywacja e-Abonamentu i rozszerzeń

System dostępny jest w dwóch wersjach:

  • InsERT nexo – standardowe rozwiązanie dla małych i średnich firm.
  • InsERT nexo PRO – wersja przeznaczona dla firm, które potrzebują dodatkowych funkcjonalności lub indywidualnych rozwiązań.

 

Insert/gt_naglowek.jpg

  • funkcjonalność idąca w parze z prostą i intuicyjną obsługą
  • sprawdzone programy, z którymi całościowo będziesz zarządzał swoją firmą
  • rozwiązania, które od 25 lat wybierają przedsiębiorcy z różnych branż
  • sprawna obsługa kluczowych obszarów w firmie – dzięki przyjaznemu interfejsowi i zastosowanym technologiom
  • wszechstronne możliwości konfiguracji
  • automatyczne procesy ułatwiające zarządzanie sprzedażą, finansami i księgowością, kadrami i płacami oraz relacjami z klientami
  • wydajność i efektywność, co w efekcie daje oszczędność czasu i pieniędzy
  • współpraca i przepływ danych pomiędzy poszczególnymi programami

Po więcej informacji zapraszamy do naszej placówki.

Wejście.

 Sklep - ekspozycja.

 Sklep - Ekspozycja 2

 Wejście AZCOM

 Sklep AZCOM Przod

 Profesjonalny Serwis Komputerowy Azcom

Płatność

Glowna/kartamala.png

W naszej firmie płatności można dokonać w dowolny sposób:

  • gotówka
  • karty płatnicze
  • karty kredytowe
  • raty
  • przelewy
  • przedpłaty


ING BANK ŚLĄSKI
   25 1050 1272 1000 0092 0389 6643

Partnerzy

logo_alsen.jpg

 

Partnerzy/elzab_logo.png

Partnerzy/insert.png

Kontakt

Glowna/kontaktsmall.png

PHU AZCOM

TEL/FAX 32 2604835

SKLEP 696-030-329
SERWIS 664-008-644
KLIENCI BIZNESOWI 664-008-640

SKLEP: sklep@azcom.pl
SERWIS: serwis@azcom.pl
AUKCJE ALLEGRO: allegro@azcom.pl

GG SKLEP: 3935577
GG SERWIS: 4755996

   Al. J. Piłsudskiego 36/603   
  41-303 Dąbrowa Górnicza  

ZOBACZ GDZIE JESTEŚMY!

PON-PIĄTEK 9:00 - 18:00
SOBOTA 9:00 - 13:00