EasyProtect® to NIE polisa ubezpieczeniowa, a kontynuacja i zachowanie ciągłości po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.
to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla sprzętu elektronicznego, w szczególności sprzętu komputerowego oraz sprzętu RTV-AGD,
to nic innego jak przedłużona gwarancja udzielana i realizowana w zakresie tożsamym z gwarancją jakości producenta sprzętu,
można nabyć u operatora gwarancji Kup teraz EasyProtect® lub w wybranych i wyspecjalizowanych punktach handlowych na terenie całej Polski,
jest absolutnie nowoczesnym i uniwersalnym rozwiązaniem, stanowiącym doskonałą odpowiedź na zapotrzebowanie branży sprzętu Electro w zakresie opieki serwisowej i dodatkowej ochrony sprzętu.
Pozycję lidera oraz nienaganną opinię gwarantuje Nam długoletnie doświadczenie, wykwalifikowana kadra i sprawne zaplecze techniczne.
Przedłużenie gwarancji ma charakter asekuracji sprzętu na wypadek jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną gwarancyjną, czyli po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.
EasyProtect® Przedłużona Gwarancja to również idealne rozwiązanie dla podmiotów realizujących dostawę sprzętu elektronicznego w ramach przetargów i zamówień publicznych, gdzie jednym z istotniejszych kryteriów stanowi okres gwarancji.
Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej
EasyProtect EasyProtect zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.
Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.
Przedłużoną ochroną serwisową może zostać objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.
Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.
Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.
Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.
Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.
Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.
W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.
Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.
Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite - u Klienta.
Cieszmy się gwarancją bezpieczeństwa razem
Kup przedłużoną ochronę serwisową EasyProtect® już dziś!
W naszej firmie płatności można dokonać w dowolny sposób:
ING BANK ŚLĄSKI
25 1050 1272 1000 0092 0389 6643
TEL/FAX 32 2604835
SKLEP 696-030-329
SERWIS 664-008-644
KLIENCI BIZNESOWI 664-008-640
SKLEP: sklep@azcom.pl
SERWIS: serwis@azcom.pl
AUKCJE ALLEGRO: allegro@azcom.pl
GG SKLEP: 3935577
GG SERWIS: 4755996
Al. J. Piłsudskiego 36/603
41-303 Dąbrowa Górnicza
PON-PIĄTEK 9:00 - 17:00
SOBOTA 9:00 - 13:00