AZ-COM

 

EasyProtect® to NIE polisa ubezpieczeniowa, a kontynuacja i zachowanie ciągłości po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.

 

 

 

lg tarcza szarato przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla sprzętu elektronicznego, w szczególności sprzętu komputerowego oraz sprzętu RTV-AGD,

 

lg tarcza szarato nic innego jak przedłużona gwarancja udzielana i realizowana w zakresie tożsamym z gwarancją jakości producenta sprzętu,

 

lg tarcza szaramożna nabyć u operatora gwarancji Kup teraz EasyProtect® lub w wybranych i wyspecjalizowanych punktach handlowych na terenie całej Polski,

 

lg tarcza szarajest absolutnie nowoczesnym i uniwersalnym rozwiązaniem, stanowiącym doskonałą odpowiedź na zapotrzebowanie branży sprzętu Electro w zakresie opieki serwisowej i dodatkowej ochrony sprzętu.

 

 

Pozycję lidera oraz nienaganną opinię gwarantuje Nam długoletnie doświadczenie, wykwalifikowana kadra i sprawne zaplecze techniczne.

Przedłużenie gwarancji ma charakter asekuracji sprzętu na wypadek jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną gwarancyjną, czyli po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.

 

 

EasyProtect® Przedłużona Gwarancja to również idealne rozwiązanie dla podmiotów realizujących dostawę sprzętu elektronicznego w ramach przetargów i zamówień publicznych, gdzie jednym z istotniejszych kryteriów stanowi okres gwarancji.

 

 

 Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej

 

  •  EasyProtect EasyProtect zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.

  • Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.

  •  Przedłużoną ochroną serwisową może zostać objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.

  •  Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.

  •  Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.

  • Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.

  • Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.

  •  Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.

  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.

  • Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.

  • Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite - u Klienta.

 

Cieszmy się gwarancją bezpieczeństwa razem

 Kup przedłużoną ochronę serwisową EasyProtect® już dziś!

Wejście.

 Sklep - ekspozycja.

 Sklep - Ekspozycja 2

 Wejście AZCOM

 Sklep AZCOM Przod

 Profesjonalny Serwis Komputerowy Azcom

Płatność

Glowna/kartamala.png

W naszej firmie płatności można dokonać w dowolny sposób:

  • gotówka
  • karty płatnicze
  • karty kredytowe
  • raty
  • przelewy
  • przedpłaty


ING BANK ŚLĄSKI
   25 1050 1272 1000 0092 0389 6643

Partnerzy

logo_alsen.jpg

 

Partnerzy/elzab_logo.png

Partnerzy/insert.png

Kontakt

Glowna/kontaktsmall.png

PHU AZCOM

TEL/FAX 32 2604835

SKLEP 696-030-329
SERWIS 664-008-644
KLIENCI BIZNESOWI 664-008-640

SKLEP: sklep@azcom.pl
SERWIS: serwis@azcom.pl
AUKCJE ALLEGRO: allegro@azcom.pl

GG SKLEP: 3935577
GG SERWIS: 4755996

   Al. J. Piłsudskiego 36/603   
  41-303 Dąbrowa Górnicza  

ZOBACZ GDZIE JESTEŚMY!

PON-PIĄTEK 9:00 - 17:00
SOBOTA 9:00 - 13:00